Усмивка всеки ден

Всичко, което може да предизвика усмивка.

четвъртък, декември 15, 2005

Блогът се премести. Пренасочвам ви...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, отворете usmivkavsekiden.com.

Как се прави уеб сайт

Докато сме още на тема информационни технологии, ето едно сладурско обяснение в картинки на процеса на изграждане на уеб сайт стъпка по стъпка, с участието на пластмасови човечета в ролите на програмиста, дизайнера и клиента. Публикувано от японското онлайн списание "PingMag" и открито от мен в BoingBoing.

5 Comments:

  • At неделя, май 27, 2007 3:46:00 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ni6to ne razbiram ot tiq kartinki ! Nqma li ne6to po-prosto za hora koito ne 4ak tolkova naprednali vav sferata na komputrite! ako imate jelanie da mi pomognete mi pi6ete na adress : filip_102@abv.bg | Tova e za sega ot men 6te 4akam da mi pi6ete

     
  • At сряда, септември 05, 2007 10:04:00 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    trydno se orientiram vapreki kartinkite-izglejda nqkak si super prosto,no defakto nikoi ne e obqsnil otkade se po4va-ka4va6 kartinka,no kude q ka4va6...po4va6 da pi6e6..no kude?..redaktira6?kak?...da..a imam golqmo jelanie da se nay4a..Molq vi,ako imate jelanie,pomognete i na men-pi6ete mi na e-mail adres:
    rai4entse@abv.bg TenX predvaritelno!

     
  • At четвъртък, септември 06, 2007 1:24:00 пр.об., Blogger Silvina said…

    Здравейте,

    Всъщност, сайтът от този линк е шега за фирмите, изработващи уеб сайтове и за техните клиенти. Ако искате истинска информация относно това как се прави сайт, погледнете тук - има интересни и полезни линкове.

     
  • At петък, август 15, 2008 12:16:00 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    добре де ама какво е смешното на тези картинки "как се прави уеб сайт"??!! не разбрах идеята бе маце.
    не стига че нищо не разбирам от това ами и ти ме объркваш:))аз съм тръгнал да търся най-лесния начин да си направя сам сайт (при това без да знам как:).ама не е верно това че :блазе им на неуките (или както беше там):аз се ужасявам от това колко много незнам.а всички уеб-мастър фирми ми звучат точно като майстора който наех да ми ремонтира жилището - много приказки много пари много време и неяснота и халтава работа накрая.това неможе онова неможе - е нали си плащам що да неможе.при мен като дойде някой да му правя песен всичко може:)аз не искам да си правя сам сайта но май съм принуден:) чао!

     
  • At петък, август 15, 2008 1:56:00 сл.об., Blogger Silvina said…

    Здравей! Тази статия, към която съм дала линк, е по-скоро написана за хора, които правят сайтове, а не толкова за клиенти. Харесаха ми илюстрациите като идея, затова съм публикувала линка тук.
    Тъй като обаче вече доста хора пуснаха коментари с молба за помощ относно правенето на сайт, ще взема скоро да събера още линкове и да пусна сериозен пост по темата в личния ми блог. Само да ми остане малко свободно време от работа, ще го направя, така че проверете след около две седмици тук какво се е получило.

     

Публикуване на коментар

<< Home