Усмивка всеки ден

Всичко, което може да предизвика усмивка.

вторник, март 21, 2006

Блогът се премести. Пренасочвам ви...

Би трябвало да бъдете пренасочени автоматично. Ако не се получи, отворете usmivkavsekiden.com.

В ТОЗИ КУРС Е ВАШЕТО СПАСЕНИЕ! СПАСЕНИЕ ОТ НЕДОИМЪКА И МИЗЕРИЯТА!

Днес цял ден се смея на сайт, който би трябвало да бъде сериозен и да ме убеди да си купя курс, който да ме спаси от недоимъка, мизерията и да реши всичките ми житейски проблеми. Това, обаче, ще се случи само при условие, че дам значителна сума на автора му за няколко електронни книги, в които той е превел на български основните положения за създаване на уеб сайт и привличане на посетители в него, които знания с малко повечко ровене в Google и познайване на английски език човек би могъл да си сглоби и сам. Вижте сами как да станете червиви от пари и да не забравите след това да ме черпите поне едно сокче за благодарност, че съм ви насочила към този невероятно полезен сайт, в който, освен всичко друго, ще видите и блестящ пример за писане на рекламен текст.

0 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home